پیامکهای این روزهای تهرانیها:: نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد
این روزها که رهبر انقلاب به استان کرمانشاه سفر کرده اند و از نزدیک با مردم این استان غربی کشور دیدار می کنند تهران بدجور دلگیر شده است.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازخبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش داده است که تهران بدون آقا دل گرفته ی برخی شعرا را به درد آورده است و به سرایش دو بیتی سوق داده است.
دو نمونه از این شعرها که این روزها توسط تهرانی ها به یکدیگر پیامک می شود را در زیر آورده ایم::
از دم صبح کمی این دل شیدا تنگ است
بی تو تهران همه جا تار و سحر بی رنگ است
تو که یک روز زما دوری و کرمانشاهی
قدر یک سال برای تو دل ما تنگ است
///////
خشکسالی شده، ای بارش باران برگرد
جانشین خلف پیرجماران برگرد
نفست حافظ این شهر گناه آلود است
نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۰ ساعت 11:29 توسط ج
|